מדיניות החלפות
תנאי החלפת פריט שנקנה באתר בהתאם למדיניות החברה
ניתן להחזיר לחברה כל פריט (לא כולל פריטי עודפים) על מנת להחליפו בפריט אחר, בהתקיים כל התנאים הבאים:
- א. הוצגה חשבונית תשלום; ב. לא נעשה כל שימוש; ג. לא נגרם נזק ולא הורע מצבו של הפריט. ד. תווית המחיר מחוברת לפריט (בביגוד); ה. הפריט באריזה המקורית; ו. אין מדובר בפריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט או במבצע קנה-קבל.
- מועד ומקום ההחלפה: תוך 21 ימים קלנדרים ממועד הרכישה באחת מחנויות הרשת (לא כולל חנויות עודפים).
- החלפה של פריט תלויה בזמינות במלאי.
- לא ניתן להחליף פריט יותר מפעם אחת.
- ניתן לבצע את ההחלפה באופן עצמאי באחת החנויות החברה (לא כולל חנויות עודפים) או באמצעות שליח בעלות בסך 40 ₪ – לא כולל גלשנים.
יובהר כי מדיניות זו להחלפת פריט אינה מהווה תחליף לזכות הצרכן לבטל את העסקה-החזר כספי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981.
לביטול עסקה ולקבלת החזר כספי ראו קישור: “ביטול עסקה“.